Beantwoord

Makkelijk switchen tussen surround en losse speakers?

  • 12 March 2019
  • 1 reactie
  • 726 Bekeken

Ik heb een Sonos Beam en twijfel over de aanschaf van twee play ones. Ik heb de beam op mijn televisie aangesloten en ben erg tevreden. Ik twijfel over de aanschaf vanwege de volgende reden:

Ik wil 99% van de tijd de nieuwe losse ones in aparte ruimtes hebben. Eén in de slaapkamer en één in de badkamer. Maar als ik een filmavond heb, eens in de maand ofzo, lijkt het met tof de ones te connecten met de beam zodat je een surround systeem hebt in de woonkamer.

Nu is mijn vraag: hoe makkelijk gaat dat switchen? Moet ik dan elke keer opnieuw die opstelling aanmaken in de Sonos app, waarbij de speakers zich opnieuw moeten oriënteren, of kan zo'n instelling opgeslagen blijven? Ik zou dus het liefste hebben dat ik één keer die surround instel, vervolgens de speakers los op kamers zet (en ze dus als aparte kamer instel) om dan als ik een filmavond heb, enkel de speakers te verplaatsen en meteen ready to go te zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Tim S 13 March 2019, 10:02

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Zou aanraden de speakers dan in hun eigen kamer te laten staan, en indien je een keer een film avond hebt, deze als achter speakers te positioneren, en tijdelijk als surround te koppelen, om ze na de film avond weer te ontkoppelen en in hun eigen kamer te plaatsen.
Er zijn geen profielen binnen Sonos, naast dat dit wel een leuk idee is, maar tot op heden is het inderdaad het koppelen en ontkoppelen in de kamer-instellingen.