Beantwoord

Kan geen koppeling meer tot stand brengen tussen Playbase en 2 x Play 1

  • 7 May 2018
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

Bij de aanschaf van mijn Playbase kon ik probleemloos een surround opstelling maken in de huiskamer met 2 x play 1.
Op een bepaald moment was één van de Play 1’s verdwenen uit de surround opstelling. Nu krijg ik de samenwerking niet meer voor elkaar.
Alle spelers afzonderlijk doen het prima maar Sonos geeft telkens een installatiefout tijdens de laatste fase van het instellen van de samenwerking.
Beide Play 1’s ook al terug naar fabrieksinstellingen gezet, installatie als surroundspeaker werkt ook nog prima maar de samenwerking tussen de 3 spelers kan door Sonos niet tot stand worden gebracht. “installatiefout” Gaarne advies!
icon

Beste antwoord door Tim S 23 May 2018, 09:37

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik denk dat dit probleem makkelijker verholpen word als je telefonisch contact met ons zou opnemen.
Daarnaast ontvang ik graag een diagnose van de installatie wil ik concreter over de situatie kunnen spreken.
Dag Tim, inmiddels heb ik de Sonos op een ander kanaal gezet. Het probleem lijkt zich niet meer voor te doen.
Het nummer van de diagnose is 522729011. Zou je toch even willen kijken of je iets kan zien.
Reputatie 7
Badge +2
Dag Tim, inmiddels heb ik de Sonos op een ander kanaal gezet. Het probleem lijkt zich niet meer voor te doen.
Het nummer van de diagnose is 522729011. Zou je toch even willen kijken of je iets kan zien.

Weet niet hoe het eruit zag voordat je het kanaal schakelde, maar deze diagnose laat mij een mooi Sonos systeem zien.
Ga je er veel plezier van wensen, als er toch nog hulp nodig is horen we het uiteraard graag.