Beantwoord

Hoe ver stuurt een Beam geluid de kamer in.

  • 11 October 2018
  • 1 reactie
  • 1005 Bekeken

Badge
Ik heb op dit moment een Yamaha YSP 2700 soundbar. Hiervoor had ik een Sonos playbar, maar die heb ik eruit gedaan vanwege het ontbreken van HDMI Arc.

Nu de Beam dit wel heeft, twijfel ik heel erg om weer terug te gaan naar Sonos. Ik denk dat als je puur naar de audiokwaliteit kijkt de YSP 2700 beter is, maar sonos is sonos.

Ik heb wel een redelijk grote woonkamer en ik zit ook een aardig eind van mijn tv af (ong 4 meter) en mijn vraag is dus of de Beam hier wel goed mee om kan gaan zonder het volume op 75% te hoeven zetten.
icon

Beste antwoord door Tim S 11 October 2018, 16:40

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Moet zeggen dat dit een moeilijke vraag is om antwoord op te geven.
Iedereen heeft een eigen ervaring met wat welke speaker voor geluid geeft.
De Playbar en Playbase hebben wat meer power dan de Sonos Beam, de Sonos Beam is meer voor de wat kleinere kamers.
Er zijn zeker klanten die de Sonos Beam in een grote ruimte hebben staan en hier tevreden mee zijn.
Het ligt er ook aan of er een Sub en/of extra surround speakers aan de Beam worden verbonden.
De Sonos Beam geeft zeker een goed geluid voor zijn size.

Enige wat ik kan aankaarten, is om bijvoorbeeld het systeem via onze webshop te kopen, waarin je 100 dagen geld terug garantie krijgt.
Mocht de Beam toch niet voldoen aan uw wensen, heb je zat tijd het product te retourneren en je geld terug te krijgen.
Tevens zijn er dealers die Sonos voor ons verkopen, sommige hebben een demo-stand waar je het product kan ervaren, uiteraard is dit weer een andere ervaring dan wanneer de Beam bij jou thuis staat.
Weet dat dealers vaak niet die 100 dagen geld terug garantie bieden.
Sorry dat ik hier verder niet concreet op in kan gaan.