Beantwoord

Haperend geluid via Netflix

  • 19 October 2018
  • 7 reacties
  • 1548 Bekeken

Als ik Netflix stream via mijn Sony Bravia KDL-49WE660 krijg ik een schokkerig geluid via mijn Sonos Playbar, 2x Sonos One's en PlayBass. Het geluid schokt alleen via Netflix. YouTube, muziek streamen en tv kijken werkt perfect. Waar kan dit aan liggen?
icon

Beste antwoord door Tim S 31 October 2018, 13:33

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Dit zal in het signaal liggen wat Netflix uitstuurt via je TV, zoals je aangeeft hebben andere bronnen dit niet.

Graag ontvang ik een diagnose die gemaakt is binnen 20 minuten nadat je het probleem ervaart, hoe je een diagnose verzend vind je hier. Graag het diagnosenummer in je antwoord zetten.
Beste Emily,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb je instructies opgevolgd. De haperingen kwamen vrij vaak voor voordat ik de diagnose maakte, dus dat moet goedkomen. Het bevestigingsnummer van de diagnostische informatie is 539087035. Hopelijk kun je mij helpen, de lol van het mooie Sonos geluid is er voor mij zo wel vanaf.
Reputatie 7
Badge +2
Er word geen volwaardig Dolby Digital 5.1 signaal aangeboden, en Sonos schakelt daarom veel naar een Stereo signaal.
Ziet er naar uit dat uw Samsung TV iets met het Netflix geluid doet waardoor dit niet goed op de Sonos word aangeboden.
Kijk je toevallig ook TV programma's wat afkomstig is van een aparte decoder die per HDMI dit signaal aan de TV geeft?
Mogelijk zit in die decoder Netflix gebakken, en zou je deze Netflix kunnen gebruiken ipv de Netflix die in je TV verwerkt zit.

Bedankt voor het antwoord. Echter, in mijn decoder zit geen Netflix en zodoende kan ik geen netflix kijken op die manier. Graag los ik het alsnog op. Zijn er andere opties?

Reputatie 4
Badge +3

Kan je de TV anders zetten op Stereo(PCM) of Dolby digital(AC3)?

Klinkt also de TV Dolby digital + doorstuurt, en deze format wordt niet ondersteund.

Kijk even naar de volgende pagina voor wat meer tips hierover

Ik heb mijn TV op stereo gezet, echter lijkt het probleem nu alleen maar erger geworden. Ik snap er niks meer van. Ik hoop dat er uit mijn diagnostische informatie (nummer: 858734664) meer duidelijkheid komt. Op deze manier kan ik totaal niet genieten van het Sonos geluid. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Reputatie 4
Badge +3

Bedankt  voor het meesturen van de diagnose,.

Je Playbar ontvangt hier alleen geen stereo signaal, het lijkt er dan ook nog op dat er wat anders wordt meegestuurd met het signaal.

Zou je anders telefonisch contact met ons op willen nemen hierover, dan kunnen we je vaak sneller helpen.