Beantwoord

Haperend geluid

  • 17 December 2018
  • 10 reacties
  • 838 Bekeken

Bij tv kijken onderbreekt het geluid vrij vaak. Kan een boost dit voorkomen. ?
icon

Beste antwoord door Tim S 18 December 2018, 11:04

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Een boost zal hier waarschijnlijk weinig verandering aan geven, de Sonos soundbar zal namelijk het geluid geven wat van de kabel afkomstig is, hier is dus geen verdere communicatie voor nodig tussen modem/router en Sonos apparatuur.
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Goedenavond. Bijgaand het nummer 2050395389
Goedenavond wederom erg veel last bijgaand het nummer 1409306742
Reputatie 7
Badge +2
Goedenavond wederom erg veel last bijgaand het nummer 1409306742
Wil je verzoeken de draadloze installatie opnieuw te doorlopen, je wilt 1 component tijdelijk bekabelen met het netwerk, waarna je vanuit de Geavanceerde Instellingen op de draadloze installatie knop wilt drukken.
Helaas geen resultaat. Kan u nogmaals een keertje meekijken ? 559298253
Reputatie 7
Badge +2
Helaas geen resultaat. Kan u nogmaals een keertje meekijken ? 559298253
Volgensmij heb je nog niet de draadloze installatie doorlopen zoals ik adviseerde in mijn vorige bericht.
Zie in de Sonos dat deze in contact staat met de H369 wifi, maar dat een deel de oude H220N wifi nog in zijn geheugen heeft staan.
In principe als je de draadloze installatie had doorlopen, zou het geheel op de juiste wifi moeten staan.
Goedenavond,

Je had gelijk ik had de draadloze installatie niet nogmaals gedaan. Inmiddels wel maar helaas zonder resultaat. Net wederom diagnose gedaan kunt u de moeite nemen nogmaals mee te kijken? 1282322877

Op voorhand alvast dank
Reputatie 7
Badge +2
Wil je toch vragen om ons te bellen zodat we degelijk onderzoek kunnen doen en een case kunnen maken in ons support systeem.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers te bereiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.
Het geluid haperd met grote regelmaat. Alleen als ik kijk via appleTV, bijvoorbeeld Netflix (aangesloten met hdmi)

Als ik via de Ziggo decoder (hdmi aangesloten) kijk, is het geluid super en zijn er geen onderbrekingen.

Diagnose 243665511
Reputatie 7
Badge +2
.Het geluid haperd met grote regelmaat. Alleen als ik kijk via appleTV, bijvoorbeeld Netflix (aangesloten met hdmi)

Als ik via de Ziggo decoder (hdmi aangesloten) kijk, is het geluid super en zijn er geen onderbrekingen.

Diagnose 243665511

Ook voor jou de vraag even in te bellen