Beantwoord

drop out geluid samsung tv na update sonos 2

  • 12 June 2020
  • 5 reacties
  • 519 Bekeken

Na de update van Sonos 2 wordt het (samsung) tv geluid slecht geworden. 

Het geluid valt steeds weg (drop out). Binnen een seconde gaat geluid hard/zacht hard/zacht etc. Enorm irritant. 
Zo erg dat Sonos uit moet bij tv geluid.
Graag hulp, ondersteuning bij dit probleem.
Dank alvast! 

icon

Beste antwoord door Frank N 18 June 2020, 16:17

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Aanvullend. Diagnosenummer 151081582

Ik heb een soortgelijk probleem; dropout van geluid playbar bij Samsung tv na upgraden naar S2. Het gaat om milliseconden…. maar toch irritant en dus een achteruitgang van kwaliteit geluid na upgraden.

Ik heb al geprobeerd of het wijzigen van het routerkanaal helpt, maar geen effect. Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om weer uren vanalles te proberen om het te verhelpen. Het zou prettig zijn om direct de oplossing van Sonos te vernemen (en dat een nieuwe app pas wordt uitgerold als de antwoorden voor mogelijke problemen reeds zijn uitgezocht en direct kunnen worden gecommuniceerd).

Reputatie 5
Badge +3

Aanvullend. Diagnosenummer 151081582

Dank je wel voor de diagnose. Ik zie dat het geluid niet constant aankomt bij de Playbar. Dit staat los van de update. Kun je de Playbar eens als test op een andere tv of decoder aansluiten?

Dag Frank. 
Dank voor je reactie. Inmiddels uitgevoerd en daar hetzelfde. Ik merk wel dat wanneer tv aanstaat en ik dan de glaskabel uit de Sonos playbar haal en vervolgens er weer in stop dat het dan goed gaat. 
Maar wanneer ik de tv uit en weer aan zet gaat het weer fout. Dus moet ik elke keer de glaskabel er weer uithalen en inpluggen. 
Wat zou hier de oplossing zijn om dit te verhelpen?

 

Dank voor de reactie alvast!

Groet, Chiel

Aanvullend. Diagnosenummer 151081582

Dank je wel voor de diagnose. Ik zie dat het geluid niet constant aankomt bij de Playbar. Dit staat los van de update. Kun je de Playbar eens als test op een andere tv of decoder aansluiten?

Dag Frank. 
Dank voor je reactie. Inmiddels uitgevoerd en daar hetzelfde. Ik merk wel dat wanneer tv aanstaat en ik dan de glaskabel uit de Sonos playbar haal en vervolgens er weer in stop dat het dan goed gaat. 
Maar wanneer ik de tv uit en weer aan zet gaat het weer fout. Dus moet ik elke keer de glaskabel er weer uithalen en inpluggen. 
Wat zou hier de oplossing zijn om dit te verhelpen?

 

Dank voor de reactie alvast!

Groet, Chiel