Beantwoord

Chromecast / Beam / Toshiba TV

  • 14 April 2020
  • 2 reacties
  • 243 Bekeken

Hi,

Sinds een paar dagen ben ik de trotse bezitter van een Sonos Beam. Ik ben erg tevreden over het geluid en ben van plan dit uit te breiden met twee Play:1's. 

Echter ervaar ik bij het kijken naar netflix een vertraging tussen de video en audio. Dit is niet aan te passen via de Sonos app aangezien je daar alleen maar een extra vertraging kan instellen. 

Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik stream alles naar mijn chromecast (ziggo go, netflix, youtube etc) en de vertraging is overal waarneembaar (minimaal) waarbij bij Netflix het het meeste opvalt.

 

Heb een diagnose gestuurd van mijn systeem: 88605558

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Mark W 23 April 2020, 15:44

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey Nick,

Heb je dezelfde vertraging ook als je een andere bron gebruikt dan je chromecast, en als je de TV speakers aanzet en niet de Sonos gebruikt, heb je dan dezelfde vertraging?

 

Mocht je het met een andere bron ook hebben, en heb je het niet wanneer alleen de TV speakers aan staan, wil je het dan anders ook eens testen met de optisch aansluiting?

 

Thanks @Mark W! Na het aansluiten van mijn Play1's als achterspeakers en jouw stappen te hebben ondernomen is de vertaging een stuk minder geworden!