Beantwoord

AMP in fornt, connect:AMP rear

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Hi, Ik heb mijn connectAMp vervangen door de nieuwe AMP. Wat een verbetering, want mijn staande speakers (B&W 683) lusten wel wat power. De TV is aangesloten op de AMP via HDMI, en geluid werkt prima incl. fantom center.

vraag 1: kan ik mijn oude connect:AMP draadloos (geen mogelijkheid voor netwerk kabel) gebruiken voor een setje rearspeakers ?

vraag 2: Kan ik als alternatief 2 play1's (ook draadloos) gebruiken als rear speakers ?

vraag 3: Kan ik eenvoudig muziek luisteren uit enkel front speakers zonder gedoe ?

Thnx!
icon

Beste antwoord door Frank N 15 March 2019, 09:40

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
1: De Connect:AMP kan alleen bekabeld als surround functioneren, zie hiervoor ook onze FAQ.

2: 2x Play:1 kan inderdaad wel (draadloos) als surround functioneren.

3: Weet niet wat je onder gedoe verstaat, maar surround speakers maken deel uit van de voorkant (playbar/playbase/beam/amp) en zullen meedoen met dit geluid, wel kan je de surround instellingen aanpassen waarin ze meer of minder geluid zullen leveren.

Zie ook graag onze Community Post omtrent Home Theater.
Dag Tim, bedankt voor je antwoord. Ok, dan gaan we voor 2 x play1. Maar als ik muziek luister wil ik de surround speakers niet horen, want dat lijkt me storend. Dus bij deze de feature request: knopje om surround uit te zetten.
Reputatie 5
Badge +3
Deze functie bestaat al in de app. Via 'Meer', 'Instellingen', 'Instellingen Kamer', selecteer hier de juiste kamer, 'Geavanceerde audio' en vervolgens 'Instellingen surround'

Hier kan je overigens ook het volume voor muziek op de surround speakers op nul zetten, permanent.