Beantwoord

Sonos reageert niet juist op gesproken commando om Radio 10 non-stop te spelen. zegt oké, ik speel af met Tune-inn maar vervolgens gebeurt er niets

  • 30 April 2023
  • 10 reacties
  • 283 Bekeken

Als ik een gesproken commando geef “Hey Google, speel radio 10 non-stop” reageert hij/zij

 met “Oké ik speel radio 10 non-stop af via Tune-inn” maar vervolgens gebeurt er niets. 
Een week geleden werkte dit nog naar behoren.

via de app gaat het wél goed.

icon

Beste antwoord door 106rallye 30 April 2023, 17:22

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Hoi Marion,

Ik heb hetzelfde probleem en dit ook op fb gezet, maar er schijnt een grote storing te zijn met Sonos en daardoor werkt het alleen nog.maar via de app.

Groetjes Arie

 

Reputatie 7

Mocht er iets niet goed gaan met Sonos, kijk dan altijd eerst hier: https://status.sonos.com

Als ik via mijn sonos app de zender radio10 non stop wil afspelen is het geluid niet om aan te horen.

Soms gaat het goed maar nu al 2 dagen bagger, kan het ook de oorzaak zijn van de  uitzending van Radio 10 ?

 

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb de zender hier ook even geprobeerd en het klinkt idd een beetje gek, net of er een soort echo klinkt. De andere zenders van radio 10 klinken goed. 

Ronald dank voor je reactie ben dus niet de enige welke dit probleem heeft.

Heb hier, sinds kort zelfde probleem. Als ik, via voice, aangeeft te willen luisteren naar WDR4 (mijn favoriete oldies zender) krijg ik netjes de terugkopelling “Ok, ik speel WDR4 af via Tune-in” maar dan kom ik in de bekende reclameloop van Tune-in terecht. Opvallend; zie wel een icoon van een Amerikaans Country station dat (toevallig?) blijkbaar op dezelfde frequentie uitzendt als WDR4, namelijk 93.9. Overigens wordt deze zender NIET afgespeeld, maar verschijnt alleen het icoontje ervan in de display.
Vandaag al SONOS gebeld maar zij proberen wel te helpen (verwijderen van Google Assistent en opnieuw installeren, maar helaas…..

Overigens werkt inschakelen zender via app gewoon perfect...

Benieuwd of iemand dit probleem oplost….

Reputatie 7

Soms legt Google (opeens) de verkeerde verbinding. Als je de zender in bij Google als favoriete zender instelt, kun je hem oproepen met “Hey Google, speel mijn favoriete zender”.

Ik krijg  sinds enige tijd een zender uit ws het oostblok als ik via "hey Google" naar NPO radio 1 vraag.
Dan bevestigt ze dat wel, maar krijg ik toch die rare zender. Daar kan CoolBlue zelfs niet uitkomen.
Ben er de hele dag mee bezig geweest maar heeft niets opgeleverd.
Word ik dan tenslotte zóó zenuwachtig van..

Reputatie 7

Ik vraag me een beetje af wat Coolblue daarmee te maken heeft…..

Google lijkt de laatste tijd inderdaad slordiger. Een tip die ik las is om de plaats van vestiging van de zender erbij te noemen. Dus “speel Radio 1 Amsterdam” werkt wel.

Reputatie 5
Badge +3

Coolblue heeft een vrij uitgebreide helpdesk online en in de winkel. Denk dat de spullen daar dan ook gekocht zijn.