Beantwoord

sonos one koppelen aan bestaande installatie

  • 13 August 2019
  • 6 reacties
  • 917 Bekeken

Ik denkna over de volgende stap in mijn Sonos Systeem. Als ik een Sonos one aanschaf kan ik dan de bestaande installatie koppelen en bedienen met de voice Control van de Sonos one?
icon

Beste antwoord door 106rallye 14 October 2019, 12:38

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ja, je kan de Sonos One toevoegen aan je bestaande installatie, en ook is het mogelijk om die ruimtes te bedienen via de voice control van de Sonos One.
Ik heb eenzelfde vraag. ik heb al een One. heb ik de Connect nodig om dit voor elkaar te krijgen?
Reputatie 7
Nee, zie het antwoord hierboven. Een Connect (nu opgevolgd door de Port) gebruik je trouwens om geluid je Sonos-systeem in, dan wel uit (naar een eigen versterker) te krijgen. Die heeft niets met stembediening te maken.

Als het je ging om de verbinding tussen de One’s, bedoelde je dan misschien de Bridge? Die is in normale omstandigheden ook niet nodig (maar kan wel steun bieden bij de verbinding tussen de Sonossen).
Ik ben denk ik niet helemaal duidelijk of ik begrijp het niet goed. Ik heb een gewone stereo-installatie (die staat in mijn kamer) en in de open keuken staat een Sonos One. Kan ik de Sonos One een spraakopdracht geven om bepaalde muziek te spelen in de keuken, maar dat deze gelijk ook gespeeld wordt op de stereo in de kamer?
Reputatie 5
Badge +3
Als die bestaande stereo niet al op een of andere manier met Sonos verbonden is, nee. Dan heb je inderdaad een Port nodig om je stereo in het Sonos systeem te brengen.
Reputatie 7
Dan kun je wel tegen de One zeggen dat hij iets af moet spelen “op zichzelf” of op de Port, maar de Port en de One groeperen, zodat ze dezelfde muziek weergeven, kan (voorlopig?) alleen via de app.