Beantwoord

Sonos One + Google Assistant werkt niet meer voor Spotify

  • 25 August 2019
  • 3 reacties
  • 1265 Bekeken

Hoi, ik heb al een tijdje een Sonos One (Hardwareversie: 1.21.1.8-2) gekoppeld met een paar Sonos Play:1. Onlangs installeerde ik de spraakassistentie (Google Assistent) en alles leek prima, tot een paar dagen geleden spraakcommando’s m.b.t. Spotify niet meer werken.
De andere mogelijkheden (Philips Hue, Timer, Boodschappenlijst, Wekker, etc...) werken nog steeds, alleen bij Spotify weigert hij dienst.

Het gaat als volgt:
  • Hey, Google, speel Spotify
  • GA: Ok, de Spotify playlist met de naam favorieten alstublieft
  • GA: Ik weet niet hoe ik u kan helpen / Ik kan hierbij nog niet helpen
  • ... en verder gebeurt er niets (ook niet als ik een radiozender via TuneIn wil afspelen)
Ik heb een premium account bij Spotify, heb al de cache van beide apps (sonos + spotify) verwijderd en nadien beide apps geherinstalleerd, maar dat hielp niet.

Via de app werkt alles OK, alleen de spraakassistentie loopt dus spaak...
icon

Beste antwoord door bvbetteray 17 September 2019, 20:47

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Hier precies dezelfde foutmelding. Sonos al eens opnieuw opgestart, in de app uitgelogd en weer ingelogd. Melding blijft; oke, ik speel ...., helaas kan ik hierbij nog niet helpen.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??
Reputatie 7
Badge +2
Als deze problemen nog aanwezig zijn, dan raad ik aan ons even te bellen.
Gelukt.... De Sonos Beam teruggezet naar de factory settings, sonos app en de google assistant app verwijderd. Vervolgens het apparaat en de apps weer opnieuw geinstalleerd en alles werkte weer.