Beantwoord

Sonos Beam als chromecast

  • 5 December 2018
  • 5 reacties
  • 1844 Bekeken

Als ik het goed begrijp is het straks mogelijk om muziek te casten naar de Sonos Beam zodra de Google Assistent intergratie af is. Ik vroeg me af of het ook mogelijk om video te casten waarbij het beeld op de tv wordt getoond en de audio op de Beam?
icon

Beste antwoord door Frank N 6 December 2018, 09:24

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Jorrit, wanneer de Beam correct op je tv aangesloten zit zal al het binnenkomende geluid via je tv doorgaan naar de Beam. Dus ja, alles is hoorbaar over de Beam.
Hallo Frank, bedankt voor je antwoord. Het gaat me er alleen om of het ook andersom kan. Via de beam video naar de tv. Eigenlijk de vraag of de beam ook als Chromecast werkt.
Reputatie 5
Badge +3
Nee, de Beam is enkel een streaming device voor muziekdiensten. Je kunt geen video streamen naar je Beam om vervolgens dat op je tv te zien. De Beam gebruikt dan ook een (van de tv) uitgaand HDMI ARC (Audio Return Channel) en niet een inkomend signaal.
Bedankt, jammer dat het niet kan.
Reputatie 7
Badge +2
Sonos heeft per 2 Juli 2019 de Google spraakdienst voor de Nederlandse markt online gebracht.
Zie hiervoor de officiele melding in het volgende topic.

We zullen de oude topics sluiten aangezien er in veel informatie beschreven staat wat mogelijk niet up-to-date is.

We zien dan ook graag nieuwe topics aangemaakt mochten er vragen zijn over de spraakdienst.
Zie ook graag ons topic welke beschrijft hoe je Google Assistent kan opzetten, of het volgende topic met wat tips mochten er problemen zijn bij het opzetten of gebruik van de spraak dienst.