Beantwoord

Kan Google Assistant en Sonos app niet linken met elkaar op Android telefoon

  • 15 February 2024
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Het lukt me niet beide services te linken:

Via Sonos app → Services en Stem → “voeg een spraakassistent toe” → Google Assistant → “Google assistant toevoegen” → bij “selecteer een kamer” staat er gewoon ‘Sonos Roam’ → krijg dan foutmelding: “Er deed zich een probleem voor bij het toevoegen van Google assistant”

 

Via Google Home → toevoegen → “Werkt met Google Home” → Kies “Sonos”→ account koppelen → en dan vraagt deze mijn speakers te registreren, maar die is reeds aangemeld in de Sonos app → ik duw op knop “ga naar Sonos app” en dan krijg ik de melding “je hebt de nieuwste Sonos app nodig”, maar ik heb de laatste versie → als ik dan druk op “Sonos app updaten” gaat hij gewoon naar de app en gebeurt er niets.

Heb naar oplossingen gezocht, maar kan toch geen éénduidig antwoord terugvinden dat dit probeem verhelpt.

Alvast bedankt

ChrisZani

icon

Beste antwoord door Sara D 4 March 2024, 17:20

Bekijk origineel

3 Reacties

Badge

Hier hetzelfde probleem. Voorheen had ik het werkend. Heb gisteren per ongeluk de koppeling verwijderd uit google home. Nu wil ik de service weer toevoegen... helaas het zelfde probleem.

Dan vraagt deze mijn speakers te registreren, maar die is reeds aangemeld in de Sonos app 

Hier het zelfde probleem!! Na dat ik alles had losgekoppeld om me google systeem helemaal weer werkend te krijgen waarvoor ik de sonos account ook moest los koppelen daarvoor en daarna toen alles goed stond ik de google assistant weer er bij wou koppelen ervaar ik precies het zelfde ter wel het altijd daarvoor heb gewerkt 

Badge +1

Hallo @ChrisZani ,

 

Welkom op de Sonos Community!

Als je al deze stappen zonder succes hebt gevolgd, raad ik je aan om contact met ons op te nemen. Mijn collega's beschikken over meer tools om je verder te kunnen helpen.

Reageer