Beantwoord
Installatieprobleem spraakservices ?
Hallo, ik ben een Newbie hier. Vorige week heb ik een Sonos surround systeem gekocht bestaande uit Playbar, Sub en 2 x One als surround. Nu ben ik wat dingen aan het proberen om de app eigen te maken. De spraakservices heb ik gestart en na verificatie van mijn account kreeg ik de mededeling dat er een installatieprobleem is en er staat: controleer je internetverbinding en probeer het later opnieuw. Uiteraard is met mijn wifi en internet niets aan de hand.
Wie weet wat er hier fout gaat?
Wie weet wat er hier fout gaat?
Beste antwoord door pwain
Wat het Airplay gedoe betreft is hierin geen loze belofte gemaakt. Het werkt enkel in groep en dat is ook duidelijk aangegeven. (https://www.sonos.com/nl-be/airplay)
Wat betreft de spraakservices. Voorlopig vind ik gans dat gedoe wat overroepen. Enkel Alexa kan je nu installeren met een trucje. Google Assistant is voorlopig nog niet beschikbaar.
Geen enkele spraakservice werkt de dag van vandaag nu al perfect in België. Google Assistant wel in Nederland. Enkel Siri kan de markt goed bedienen. Maar jammer genoeg werkt deze niet zoals je zou verwachten. Het is een compleet gedoe via AirPlay enzo.
Wens je toch Alexa te proberen volg dan deze stappen:
Zet de landinstellingen van je Sonos account (sonos.com) op bijvoorbeeld United States. Nadien gebruik je de Sonos App op je smartphone en voeg je de spraakmogelijkheden toe.Wanneer alles werkt kan je terug de landsinstellingen correct zetten op je account.
Bekijk origineelWat betreft de spraakservices. Voorlopig vind ik gans dat gedoe wat overroepen. Enkel Alexa kan je nu installeren met een trucje. Google Assistant is voorlopig nog niet beschikbaar.
Geen enkele spraakservice werkt de dag van vandaag nu al perfect in België. Google Assistant wel in Nederland. Enkel Siri kan de markt goed bedienen. Maar jammer genoeg werkt deze niet zoals je zou verwachten. Het is een compleet gedoe via AirPlay enzo.
Wens je toch Alexa te proberen volg dan deze stappen:
Zet de landinstellingen van je Sonos account (sonos.com) op bijvoorbeeld United States. Nadien gebruik je de Sonos App op je smartphone en voeg je de spraakmogelijkheden toe.Wanneer alles werkt kan je terug de landsinstellingen correct zetten op je account.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.