Beantwoord

Google Home Voice Match

  • 7 July 2019
  • 5 reacties
  • 1807 Bekeken

Hallo,

Zijn er mensen die ook problemen hebben met het instellen van de functie "Voice Match onder Google Home. Ik zit uiteraard in het zelfde draadloze netwerk met de Sonos One speler en het apparaat waar de Home app op geïnstalleerd is. Ik ga daarna in de Google home app naar "instellingen - dan het tabblad "Assistent" en dan "Voice Match" dan kies ik voor apparaat toevoegen maar hier vind ie dus geen apparaten...Voor de rest werkt alles prima maar ik wil toch graag de Voice Match activeren omdat we met meerder accounts gebruik maken van de Google Home app en zodoende dus allemaal onze eigen profiel kunnen gebruiken via Google Home. Iemand tips?.......
icon

Beste antwoord door HarryH 9 July 2019, 15:40

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hier in België is de GA nog niet beschikbaar, dus heb er weinig ervaring mee, maar dacht dat deze functie nog niet in ieder land werkt.
Hallo, ik ervaar exact hetzelfde. Ik ben er nog niet achter wat of waar het probleem zit. Helaas om die reden geen tips.
Reputatie 7
Zoals gepubliceerd werkt voicematch via Sonos nog niet. Zie bijvoorbeeld https://9to5google.com/2019/07/02/google-assistant-sonos-update/, https://support.google.com/assistant/answer/9071681?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=en
Idd dat is het probleem dus....tnx!

You can’t voice call or use Broadcast mode

Google has a handful of features it tends to keep to its first-party devices, and these won't be available on Sonos, at least not to start with. This includes voice calling, Broadcast mode and Continued Conversations. Google told The Ambient that Voice Match will come "sooner rather than later", while Sonos is promising Continued Conversations, Broadcast mode and support for multiple voices in the future.
Ik heb een reactie van Sonos zelf gehad via de chat...

Beste Harry, op het moment is inderdaad Broadcasting in Google Assistant niet beschikbaar op Sonos. Of dit ooit komt is ook de vraag, gezien Google uiteraard niet alle functies vrij wil geven voor een derde partij, anders zou de verkoop van hun eigen Google Home apparaten er onder kunnen leiden. Uiteraard proberen we meerdere functionaliteiten te ondersteunen en zijn er zeer waarschijnlijk functies die in de toekomst toch nog erbij zullen komen, wat dat betreft zijn voice services zoals Google Assistent altijd in ontwikkeling, maar moeten we je wel helaas teleurstellen qua informatie hierover, we mogen namelijk geen informatie vrijgeven over functionaliteiten of producten die niet officieel op onze website zijn aangekondigd, in verband met dat we nu een publiek bedrijf zijn is dergelijke informatie erg gevoelig.