Beantwoord

Google assistent voert opdracht muziek afspelen niet uit

  • 1 May 2023
  • 4 reacties
  • 308 Bekeken

Ik heb sinds kort het probleem dat mijn google assistent op de Sonos Beam de opdracht muziek afspelen niet uitvoert. Ik vraag “Hey google speel Qmusic” of Hey google speel Imagine dragons af op spotify maar in beide gevallen zegt hij dat hij het doet en zegt dan zelf:  "goed ik speel Qmusic af op TuneIn” of "Goed ik speel Imagine dragons af op spotify” maar dat doet hij dan niet en het blijft stil. Hoe kan dit want hij deed het eerst wel en nu opeens niet meer…

icon

Beste antwoord door 106rallye 1 May 2023, 16:37

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Hallo Rougarou, ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem op zowel de BEAM en de ONE. Heb de google assistent al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat lost het probleem niet op. Kan de zenderkeuze alleen nog maar maken via de Sonos app.  

Hallo Rougarou, ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem op zowel de BEAM en de ONE. Heb de google assistent al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat lost het probleem niet op. Kan de zenderkeuze alleen nog maar maken via de Sonos app.  

Ja precies dat is bij mij ook het geval. Alleen de app werkt nog maar spraak besturing en de opdracht uitvoeren helaas niet.

Hallo Rougarou, ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem op zowel de BEAM en de ONE. Heb de google assistent al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat lost het probleem niet op. Kan de zenderkeuze alleen nog maar maken via de Sonos app.  

Ja precies dat is bij mij ook het geval. Alleen de app werkt nog maar spraak besturing en de opdracht uitvoeren helaas niet.

Ik zie nu een melding op SONOS die dateert van 24 april 2023

 

Reputatie 7

Zie https://status.sonos.com