Beantwoord

wekker


In de nieuwe app kan je de wekker niet meer aan of uit zetten, alleen heb ik nu nog een wekker erin staan om 7.15 elke dag van voor de update. Hoe krijg ik die uit? 

icon

Beste antwoord door 106rallye 9 May 2024, 13:13

Bekijk origineel

12 Reacties

Badge

Ik had hetzelfde probleem, echt ongelofelijk dat Sonos op deze manier met zijn klanten omgaat.

 

Nu heb ik gelukkig een Android telefoon en dan kun je de nieuwe (waardeloze) app verwijderen en dan via een APK mirror site de 16.1 apk downloaden en deze weer installeren. Je hebt dan je oude vertrouwde S2 app weer terug. Vergeet niet automatische updates eerst uit te schakelen ander heb je binnen no-time die nieuwe app weer terug.

 

Het je Apple dan heb je pech......

Reputatie 7

Of je installeert de PC-app op je PC (of OS app op je Mac). Daarmee kan het (nog) wel.

Badge

Ik ben er achter gekomen dat je ook via Google assistent je wekker kan instellen. 
hopen dat ze snel met een update komen!

Ik heb duizenden nummers op mijn NAS staan, Sonos boxen gekocht om alles te kunnen afspelen. Ik heb niets meer aan de hele Sonos. Kan de vuilnisbak in. In het verleden heb ik iedereen geadviseerd om Sonos te kopen. Wat heb ik daar spijt van. 

 

 

Badge

@Vastelaovendj 

Alleen door deze update? 

Reputatie 7

Heb je, eventueel voor tijdelijk gebruik, Plex al eens geprobeerd?

Wij hebben thuis het geluk dat we de app op mijn gsm en die van mijn vrouw hebben staan. 
Ik heb de update kunnen uitstellen op die van mijn vrouw. Daardoor kunnen we de wekker nog gebruiken. 
De app op zich zou overzichtelijk en gebruiksvriendelijk moeten zijn. 
Jammer maar net zoals vele gebruikers trekt de app op niets. Is traag, alles zit weggestoken, moeilijk te vinden en ook derde spelers worden in de app naar achter geschoven daardoor. Handige zet. 
Heb al jaren Sonos aanbevolen bij vrienden en kennissen, dat is vanaf heden gedaan. 
PS. Het feit dat er nu veel reviews worden gepost zal wel zijn dat er veel mistevreden geworden zijn. 
Met enorme teleurstellende groet, Kris. 

Badge

De alarm functie in de app is weer terug.
Als je in de app de software update uitvoert, dan is onder —> instellingen —> beheren —> daar kan je dan weer je alarm vinden en instellen

Reputatie 7
Badge +3

Hoera, kunnen die dure wekkers weer van Marktplaats gehaald worden.  😉

Wel weer vreemd dat Sonos dat wederom niet communiceert. 

Badge

Ja heel raar! 

Ziet er nog niet goed uit. Ik heb de update uitgevoerd, maar nog geen wekker kunnen instellen. 

Reputatie 7
Badge +3

Ziet er nog niet goed uit. Ik heb de update uitgevoerd, maar nog geen wekker kunnen instellen. 

Bij Apple iOS kan ik de alarmen nu gewoon instellen en verwijderen. Te vinden onder instellingen, beheren, alarmn.

Ook de firmware update uitgevoerd? Zelf zowel de app als de firmware geüpdatet. Of wellicht werkt het op Android nog niet.

Reageer