Beantwoord

Tune In app installeren moeizaam en lijkt tegelijkertijd verkoop van Premium dienst?

  • 22 December 2023
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

Probeerde de nieuwe Tune in app te installeren. Dat ging heel moeizaam. Op het laatst kreeg ik een scherm te zien met daarboven de mededeling “Tunein Premium 3 maanden gratis” alleen voor nieuwe leden. Ga ik daar nu een nieuwe verplichting aan? Ik ben daarna even uit het menu gestapt want ik vond het heel erg onduidelijk. Wilde even de community raadplegen maar vond daar geen afdoende antwoord  wilde eerst nog een keertje inloggen maar dat mislukte - ondanks goede naam en toegangscode  

Vraag is: als je nieuwe Tune in installeert is dat dan ineens akkoord gaan met Tunein Premium? Waarvoor betaald moet worden? Ik vind Sonos echt heel onduidelijk hierover  

 

 

icon

Beste antwoord door Klaas G 24 December 2023, 13:34

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

De app is volledig gratis te gebruiken.

Reputatie 7
Badge +3

Is overigens niet aan Sonos om hier duidelijk over te zijn. TuneIn in een 3e partij met zijn eigen verantwoordelijkheden. Wanneer er iets niet duidelijk is dan zal je dit dus bij TuneIn moeten navragen/aankaarten.

Badge

Dank voor de snelle reacties maar die helpen niet. Als ik namelijk in de Sonos app toestemming geef om Tune in New te gebruiken, en ik enter met akkoord dan is het volgende scherm waarom je eerst weer moet inloggen, een aanbieding van Tine In Premium- dat is wat ik zie. En op dat moment is de nieuwe app dus nog niet opgenomen in de Sonos app. 

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al een account bij TuneIn? Je kunt eventueel eerst een account aanmaken op https://tunein.com/login/?vt=su 

Vervolgens kan je dat account gebruiken om de service op Sonos toe te voegen.

Reputatie 7

En als je geen betaalgegevens invult heb je  geen abonnement, zo neem ik aan.

Badge

Bedankt voor de adviezen, heel fijn. Ben daardoor eruit gekomen: eerst een account aangemaakt in Tunein en toen terug naar de Sonos app. Dat ging uiteindelijk heel makkelijk. Prettige feestdagen.