Beantwoord

Sonos kan muziekstation niet vinden

  • 27 January 2024
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Zodra je de sonos speaker aanzet gebeurt er niets. Dan kijk je op de app en wordt aangegeven dat er geen muziekstation kan vinden die is ingesteld en ook wordt weergegeven. Dan maar met de hand instellen en dan lukt het wel om muziek te luisteren. Eenmaal uitgezet is er dus bij aanzetten speakers weer geen muziekstation te vinden.

icon

Beste antwoord door Ferry001 29 January 2024, 09:11

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Wat bedoel je met “aanzetten” van de speaker? De speaker staat altijd aan (in een zuinige stand), dus normaal “aanzetten” is er niet bij Sonos. Zou je de speaker van de stroom halen, dan is hij de oorspronkelijk ingesteld zender kwijt.

Wat bedoel je vervolgens met “is er dus (…) weer geen muziekstation te vinden”. Bedoel jij dat de speaker de oorspronkelijk (voor het “uitzetten”) ingestelde speaker niet vindt? Of kun je zelf geen muziekstation vinden?

 

Gewoon vanuit de zuinige stand de speaker muziek laten horen.

Ja, ik bedoel dat de speaker de oorspronkelijke zender niet vind. Alleen als ik in de app het opnieuw instel dan kan ik pas muziek luisteren. Dit heb ik sinds een paar dagen zo. Is altijd goed werkend geweest.

 

Reputatie 7

Helaas verhindert de zoekfunctie van de community dat je ook werkelijk iets vindt, maar volgens mij heb ik deze klacht de afgelopen weken eerder voorbij zien komen. Bij sommigen is er niets veranderd, bij anderen wel. Misschien eens bellen naar Sonos?

Bedankt voor je reactie. Oplossing gevonden. Was heel eenvoudig. Heb de router 30 seconden uit gedaan. Alles weer opgestart en het werkt weer als altijd.