Skip to main content
Vandaag kon ik geen muziek meer afspelen en werd gevraagd om opnieuw te autoriseren. Helaas lukt dit niet en gaf het een fout aan. Verwijderen leverde op dat ik het niet meer in de lijst terug kan vinden. Helaas nu dus geen deezer.
Bij mij precies hetzelfde probleem, ook geen Deezer meer in de lijst. Ik zit in de gratis proefmaand van Deezer, en daar zal het vrees ik wel bij blijven.
Hier net hetzelfde... 😢

Deed net hetzelfde als pschaap, en nu dus ook geen deezer meer...
Ik heb al vanaf 2014 deezer. Nooit problemen gehad. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.
Probleem lijkt verholpen 😃 Update je Sonos (app) wel even.

Hier zingt Springsteen tenminste weer. Beter dan m'n eigen gekweel......
Sonos app is nog niet te updaten. Wel zie ik nu weer de deezer app al geeft deze nu aan dat het account niet gevonden wordt.

Ik wacht nog een dagje en probeer dan nogmaals.
Deezer had dit weekend helaas problemen waardoor het niet goed wilde werken, en mogelijk ook andere afspeellijsten liet zien in je account dan wat van jou zou zijn.

De problemen zouden op het moment verholpen moeten zijn, mochten er toch nog problemen aanwezig zijn, dan zou ik aanraden de modem/router en ook Sonos een keer stroomloos te maken en opnieuw aan te sluiten zodat het geheugen leeg is en de Sonos voor de juiste gegevens bij Deezer zal aankloppen.

Als er toch nog problemen blijven bestaan, haal dan graag 1-malig de Deezer uit je Sonos door deze te verwijderen, en daarna opnieuw toe te voegen.

Als dit nog je probleem niet doet oplossen dan raad ik je aan ons even te bellen, maar weet dat je niet de enige bent die tegen de Deezer problemen aanliep, en er dus waarschijnlijk niks mis is met je Sonos installatie.
Ik heb het op kunnen lossen. Helaas niet via ios maar via Windows app.
Bij mij hetzelfde probleem...deezer als service verdwenen...neemt geen songs van deezer...ben al jaren klant...sonos is up-to-date en kan dus niet geupdated worden...hoe los ik het om ?
Beste Jef,

Welk platform gebruik je?

Bij mij functioneerde het niet via ios maar was het makelijk te herstellen via de sonos op Windows
Als de problemen nog aanwezig zijn, wil ik je verzoeken ons even te bellen waarin we graag onderzoek doen.

NL: 0800 555 1234

BE: 0800 644 44

Beide gratis nummers te bereiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.