Vooral sinds Telfort (=KPN) mijn aansluiting gewijzigd heeft incl nieuwe V10A modem heb ik last van haperingen in met name tune-in ontvangst. Het gebeurt in bursts. Net een diagnose gemaakt
(1728984244). Wifi sterkte is prima, Met verschillende kanalen gespeeld. Helpt niet. Ik heb 100mb up/down internet en die snelheid haal ik ook bijna als ik dat meet.
Ik heb twee play 1 speaker die ik meestal onafhankelijk van elkaar gebruik.
Enig idee wat ik verder kan doen. Ik las een aankondiging dat KPN een buffer probleem had, maar die opgelost zou zijn. Niet bij mij dus
Antwoord
Haperingen in tune-in
Beste antwoord door Tim S
Op kanaal 1 in de 20 min geen merkbare storingen (maar dat komt wel vaker voor). Diagnose# 1706093405
Daarna op kanaal 11. Direct wegvallend geluid met name gedurende de eerste 5 minuten. Diagnose # 764819380
Direct na afsluiten van de diagnose ging het ook weer helemaal mis op kanaal 11.
Voorlopig op kanaal 1 gezet.
Zie op alle 3 de kanalen wat wat ups en downs, maar denk inderdaad dat kanaal 1 het beste te gebruiken is voor je huishouden.
Zie ook graag onze Community Post over wifi storing om een plaatje te kunnen schetsen wat dit precies zou inhouden.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.