Ik denk er over om mijn internetverbinding thuis op te zeggen en mijn laptop via de hotspot op mijn telefoon met internet te verbinden.
De vraag is alleen hoe zorg ik dat mijn Sonos Connect in de huiskamer die mijn stereo installatie aanstuurt werkt en de Sonos One speakers in mijn slaapkamer?
Beste antwoord door 106rallye
Je zou een “travel router” ook verbinding kunnen laten maken met je hotspot, zodat ook devices die niet in de buurt van je telefoon zijn verbinding kunnen maken. Twee problemen:
het kan best werken maar Sonos ondersteunt dit niet, dus als het niet werkt hoef je niet bij hen aan te kloppen; en
Je kunt Sonos niet bedienen vanaf de telefoon die de internetverbinding heeft opgezet en zult dus moeten bedienen vanaf de laptop of een ander device.
Je zou een “travel router” ook verbinding kunnen laten maken met je hotspot, zodat ook devices die niet in de buurt van je telefoon zijn verbinding kunnen maken. Twee problemen:
het kan best werken maar Sonos ondersteunt dit niet, dus als het niet werkt hoef je niet bij hen aan te kloppen; en
Je kunt Sonos niet bedienen vanaf de telefoon die de internetverbinding heeft opgezet en zult dus moeten bedienen vanaf de laptop of een ander device.
Niet echt handig als ik je verhaal zo lees 106rallye.
Ik las ondertussen ook dat een telefoonabonnement met onbeperkt data niet helemaal werkt zoals ik verwachtte dus ik denk dat ik het idee maar uit mijn hoofd zet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.