Beantwoord
Uitval Play 1
Ik heb nu al enige tijd het probleem dat mijn Play 1 in mijn slaapkamer uitvalt. Simpelweg niet aan gaat bij een ingesteld alarm of bij het luisteren van de radio opeens een paar minuten terug gaat of bij het luisteren van Spotify uit zichzelf naar een volgende nummer gaat.
IK heb van alles geprobeerd stekker eruit, ander kanaal, router uitgezet maar niks lijkt te helpen.
Vanochtend ook een rapport verstuurd (nummer 1898468114).
Wie kan helpen?
Eric
IK heb van alles geprobeerd stekker eruit, ander kanaal, router uitgezet maar niks lijkt te helpen.
Vanochtend ook een rapport verstuurd (nummer 1898468114).
Wie kan helpen?
Eric
Beste antwoord door Tim S
Het is geen probleem om meerdere Sonos componenten te bekabelen in het netwerk.
Mocht je deze toestellen op een switch aansluiten, dan wil je er zeker van zijn dat deze het STP (Spanning Tree Protcol) ondersteunt, ook wel beschreven als IEEE 802.1D
Als dit niet op een switch zit, krijg je loops in je netwerk waarbij je internet kan wegvallen.
Bekijk origineelMocht je deze toestellen op een switch aansluiten, dan wil je er zeker van zijn dat deze het STP (Spanning Tree Protcol) ondersteunt, ook wel beschreven als IEEE 802.1D
Als dit niet op een switch zit, krijg je loops in je netwerk waarbij je internet kan wegvallen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.