Skip to main content

Playlist 121 uur kan niet worden afgespeeld.

• 26 november 2022
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Ik heb een playlist van 121 uur en 44 minuten die ik moeiteloos kan afspelen in Spotify, maar in Sonos blijft ie aangeven dat de nummers uit deze playlist niet afgespeeld kunnen worden. 

Iemand een idee waar het aan ligt? 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

106rallye
  • 8426 reacties
  • 26 november 2022

Niet afgespeeld of niet kunnen worden toegevoegd aan de afspeellijst? Over dat laatste zijn meer klachten. Spotify of Sonos lijkt daar de laatste tijd strenger op geworden. De Top 2000 playlist is bijvoorbeeld al niet af te spelen.

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 27 november 2022
106rallye schreef:

Niet afgespeeld of niet kunnen worden toegevoegd aan de afspeellijst? Over dat laatste zijn meer klachten. Spotify of Sonos lijkt daar de laatste tijd strenger op geworden. De Top 2000 playlist is bijvoorbeeld al niet af te spelen.

Bedankt voor je reactie. Ik krijg de melding dat de nummers kunnen worden toegevoegd aan de wachtlijst. Een individueel nummer of kleinere playlisten kan ik wel nog afspelen. 

106rallye
  • 8426 reacties
  • 27 november 2022

Niet kunnen worden toegevoegd denk ik?

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 4 december 2022
106rallye schreef:

Niet kunnen worden toegevoegd denk ik?

'Niet' inderdaad. Mocht je een oplossing hebben dan hoor ik het graag. 

106rallye
  • 8426 reacties
  • 4 december 2022

Sonos heeft 20 seconden voor het laden van een playlist. Alles daarboven geeft deze melding. Het lijkt erop dat “iets” bij Spotify gewijzigd is waardoor deze tijd de laatste tijd vaker wordt overschreden. Jouw probleem met zo’n hele lange playlist bestond denk ik altijd al.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen