Skip to main content
Vraag

app maakt geen verbinding

• 29 november 2020
  • 7 reacties
  • 480 Bekeken

De Sonosapp kan geen verbinding maken met mijn netwerk. Ook niet bekabeld. Nou hoef ik mijn Sonos Arc niet zo nodig on line te hebben maar ik kan zo ook niet de geluidsinstelling aanpassen. Weet iemand hoe toch bij die instellingen kan komen?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

106rallye
  • 8440 reacties
  • 29 november 2020

Kan de app geen verbinding maken met je netwerk of maakt de Arc geen verbinding met je netwerk? De app is alleen een afstandsbediening voor het apparaat.

Heb je een screenshot?

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 29 november 2020

De Arc kan geen verbinding met mijn netwerk maken.Nadat de app contact heeft gemaakt met de Arc moet ik inloggen op mijn thuisnetwerk maar dat lukt niet en daardoor kan ik de app ook niet als afstandbediening gebruiken. Ik zoek dus eigenlijk een manier om die inlogstap over te slaan.

106rallye
  • 8440 reacties
  • 29 november 2020

Nee, je moet zorgen dat de Arc wel verbinding maakt met je WiFi - de Bluetoothverbinding met de Arc die je waarschijnlijk nu hebt is alleen voor set up.

Waarom komt de Arc niet op je WiFi?

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 29 november 2020

Dat weet ik niet.Zowel met WiFi als bekabeld ( wel via een acces point) wil hij geen verbinding maken

106rallye
  • 8440 reacties
  • 29 november 2020

Vreemd. Access point kan een probleem zijn. Rechtstreeks op de router proberen? 

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 29 november 2020

Acces pointuitgang was niet goed, het is nu gelukt maar wel met kabel.wifi lukt niet.

106rallye
  • 8440 reacties
  • 29 november 2020

Dan zou ik eens met Sonos bellen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen