Skip to main content
Beantwoord

Sonos sub gen 1 levensduur

• 16 augustus 2024
  • 6 reacties
  • 411 Bekeken

Ik ben voornemens om een tweedehands Sonos sub gen 1 aan te schaffen. Die is nu ongeveer 10 jaar oud.

Even afgezien van de prijs die ervoor betaal, neem ik een groot risico door een Sub van deze leeftijd aan te schaffen?

Wat zou de levensduur van een Sonos sub zijn?

Beste antwoord door Erooij

De economische levensduur zal rond de 5 jaar liggen. Alles wat hij dan langer meegaat is meegenomen. Hoelang deze nog softwarematig en via welke app deze nog ondersteund zal worden is koffiedik kijken.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • Antwoord
  • 16 augustus 2024

De economische levensduur zal rond de 5 jaar liggen. Alles wat hij dan langer meegaat is meegenomen. Hoelang deze nog softwarematig en via welke app deze nog ondersteund zal worden is koffiedik kijken.

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 16 augustus 2024
Erooij schreef:

Met andere woorden, onverstandig om deze aankoop te doen?

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1074 reacties
  • 16 augustus 2024

Als je hem voor een paar tientjes kan kopen zou ik de gok nemen, maar hij zal geen jaren meer mee gaan

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 16 augustus 2024

Inderdaad, alles hangt af van de prijs en persoonlijke verwachting/behoefte. 

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 16 augustus 2024

Dank allen. het is mij duidelijk! 

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1074 reacties
  • 16 augustus 2024

Wat is de vraag prijs?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen