Skip to main content
Vraag

Beam hapert via optisch geluid

• 3 december 2019
  • 8 reacties
  • 583 Bekeken

Recent de beam aangeschaft en gister ontvangen. Als de beam de tv sound probeert uit te sturen hapert het geluid. Ik heb al geprobeerd om te tv te omzeilen en het geluid uit de humax media box te halen. Ik heb het met een andere hdmi kabel geprobeerd. Geluid afspelen via airplay2 vanaf mobiel werkt wel zonder hapering. 

Beam is aangesloten via de optical audio adapter. (geenHDMI-ARC port aanwezig op de tv)

diagnose: 799011519

Preview: https://ufile.io/wjmlq (beam is de spikes; achtergrond is de tv speaker als referentie)

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Frank N
Forum|alt.badge.img+3
  • Retired Sonos Staff
  • 1569 reacties
  • 4 december 2019

Hey Ian, jammer om te horen dat je Beam niet naar behoren werkt. Echter in de diagnose die je ons stuurt staat je Beam welgeteld 1 minuut op stroom en hiermee is er niks voor mij om uit te lezen.

Maak graag nog een diagnose. Doe dit binnen 20 minuten nadat een probleem zich voordoet en wanneer de Beam langer dan 10 minuten aanstaat.

Het nummer dat in beeld verschijnt plaats je hier als reactie.

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 4 december 2019

Beste Frank, na een dag over en weer met het Twitter support team zijn we tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk een defecte optische adapter is.

Frank N
Forum|alt.badge.img+3
  • Retired Sonos Staff
  • 1569 reacties
  • 4 december 2019

Dat lijkt niet goed inderdaad.

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 4 december 2019

Als het goed is komt er een vervangende adapter aan hopelijk is het probleem dan verholpen

Tim S
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Medewerker
  • 5248 reacties
  • 6 december 2019
ian.stewart schreef:

Als het goed is komt er een vervangende adapter aan hopelijk is het probleem dan verholpen

Fijn om te horen, dat de nieuwe adapter maar snel binnen is.

• Novice
  • 4 reacties
  • 3 september 2020

Zo ziet de mijne er ook uit. En heb ook problemen met tv geluid ineens na 3 dagen.

Hoe kom ik aan een nieuwe?

• Novice
  • 4 reacties
  • 3 september 2020

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 3 september 2020

Contact opnemen met de Sonos helpdesk via telefoon of chat

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen