Beantwoord
Beam geeft geen geluid uit de tv
Ik heb sinds een aantal weken een Beam. Na installatie werkte alles perfect en kon ik gemakkelijk schakelen tussen tv en gewoon muziek afspelen via de app. Daarnaast gaf de Beam automatisch geluid zodra de tv aan ging.
Sinds 2 weken geeft de Beam geen geluid meer als ik de tv aanzet. De enige manier om er geluid uit te krijgen is door de stekker van de tv uit te trekken en opnieuw aan te sluiten, hierna geeft de tv weer geluid vanuit de Beam. Dit is natuurlijk geen ideale situatie op elke x de tv opnieuw te moeten opstarten. Is hier een oplossing voor zodat ik niet elke x deze handeling hoef te verrichten?
Sinds 2 weken geeft de Beam geen geluid meer als ik de tv aanzet. De enige manier om er geluid uit te krijgen is door de stekker van de tv uit te trekken en opnieuw aan te sluiten, hierna geeft de tv weer geluid vanuit de Beam. Dit is natuurlijk geen ideale situatie op elke x de tv opnieuw te moeten opstarten. Is hier een oplossing voor zodat ik niet elke x deze handeling hoef te verrichten?
Beste antwoord door Tim S
Je zou als test, bepaalde HDMI apparatuur kunnen afkoppelen om te zien wanneer de Beam wel en geen geluid zou ontvangen, dan weet je welk toestel de oorzaak is dat de TV "op hol" raakt en niet meer weet wat deze moet doen.
Mocht je dus 99% van de tijd naar het signaal van de Ziggo Horizonbox kijken, dan zou ik adviseren (tijdelijk als test) de DVD speler en Apple TV te ontkoppelen.
Het is een hoger/lager spelletje om te achterhalen wanneer het probleem zich wel en niet voordoet.
Bekijk origineelMocht je dus 99% van de tijd naar het signaal van de Ziggo Horizonbox kijken, dan zou ik adviseren (tijdelijk als test) de DVD speler en Apple TV te ontkoppelen.
Het is een hoger/lager spelletje om te achterhalen wanneer het probleem zich wel en niet voordoet.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.