Beantwoord
Ziggo + LG OLED (C7V) + Sonos Playbase = lipsync issues
Afgelopen zaterdag heb ik mijn twee Sonos One's verblijdt met de komst van een Playbase. In het kort ben ik erg tevreden over het geluid van het systeem en de surround optie werkt perfect, maar alleen wanneer ik via een Xbox One kijk naar netflix / blu-ray / andere content.
Zodra ik mijn Ziggo Horizonbox aan zet zit er een forse vertraging in het geluid, afkomstig van de Dolby Digital optie van de Ziggo box. In eerste instantie was ik bang dat het lag aan de LG Oled TV aangezien ik zag dat daar nog wel eens wat sync issues vandaan komen, maar nadat ik de ziggo box via de Xbox liet lopen was het probleem nog niet weg (wel minder, maar niet weg).
Wat kan ik nog doen om te kijken waar het probleem daadwerkelijk ligt?
Zodra ik mijn Ziggo Horizonbox aan zet zit er een forse vertraging in het geluid, afkomstig van de Dolby Digital optie van de Ziggo box. In eerste instantie was ik bang dat het lag aan de LG Oled TV aangezien ik zag dat daar nog wel eens wat sync issues vandaan komen, maar nadat ik de ziggo box via de Xbox liet lopen was het probleem nog niet weg (wel minder, maar niet weg).
Wat kan ik nog doen om te kijken waar het probleem daadwerkelijk ligt?
Beste antwoord door Bob M
De Beam geeft door wat ie ontvangt. Wanneer er een lipsync probleem in zit, dan komt dit doordat er bij de televisie een vertraging optreedt. Als de digicorder een optische digitale uitgang heeft (of een HDMI ARC) dan kun je de Beam eventueel direct daarop aansluiten.
Bekijk origineelReageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.