Vraag
Sonos 6.0 kraak geluid op play 1 bij dolby
Ik heb een Sony tv.
Optic naar Sonos 5.1 setup.
Met Sub, playbar, play 1
Alles werkte perfect.
Na update 6.0 heb ik problemen.
Als ik bijv. Netflix kijk en dan de film stop en terug ga naar het Netflix menu. Gaan mijn achter speakers kraken. Een soort static knisper geluid.
Dit geluid geven de achter speakers ook als ik mijn Xbox one aanzet in de dash. (Setting bitstream 5.1)
Ik heb nog nooit problemen gehad met Sonos. Maar naar update 6.0 doet zich dit voor.
Heeft iemand anders hier ook last van?!
Het is alleen op de 2 play 1 speakers achter.
De playbar en Sub blijven goed. En als ik muziek of tv kijk is er ook niks aan de hand. Alleen als ik in menu Netflix sta en Xbox dash. (Film/game starten. Dan stoppen) en dan komt dat geluid.
Optic naar Sonos 5.1 setup.
Met Sub, playbar, play 1
Alles werkte perfect.
Na update 6.0 heb ik problemen.
Als ik bijv. Netflix kijk en dan de film stop en terug ga naar het Netflix menu. Gaan mijn achter speakers kraken. Een soort static knisper geluid.
Dit geluid geven de achter speakers ook als ik mijn Xbox one aanzet in de dash. (Setting bitstream 5.1)
Ik heb nog nooit problemen gehad met Sonos. Maar naar update 6.0 doet zich dit voor.
Heeft iemand anders hier ook last van?!
Het is alleen op de 2 play 1 speakers achter.
De playbar en Sub blijven goed. En als ik muziek of tv kijk is er ook niks aan de hand. Alleen als ik in menu Netflix sta en Xbox dash. (Film/game starten. Dan stoppen) en dan komt dat geluid.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.