Skip to main content
Antwoord

Volume knoppen van afstandbediening google streamer werk niet meer

• November 22, 2025
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Hallo

Na het aansluiten van de arc ultra heb ik het probleem dat van mijn afstandsbediening (Google streamer) , ik het volume niet meer regelen kan. Heb hiervoor een Yamaha soundbar waar alles gewoon werkte

De afstandsbediening van mijn Tv (Samsung) werkt de volumeknop wel

Stekkers is niks aan gewijzigd 

Google streamer in een HDMI 

Arc ultra in de (e)Arc HDMI 

Weet iemand wat ik kan proberen?

Beste antwoord door Mark W

Hi ​@RNN 

Welkom op de Sonos Community!

Ik heb de Google Streamer even opgezocht op de website van Google, en als ik het goed zie zit er een infrarood zender op de afstandsbediening.

Heb je de stappen al gevolgd zoals die staan op onze support pagina Je home cinema van Sonos bedienen met je afstandsbediening?

1. Ga naar het Instellingen-menu.
  2. Kies onder Over mijn systeem de kamer waar je Sonos home-cinema product zich bevindt.
  3. Onder Home-cinema, selecteer Instellen van afstandsbediening.

Volg de instructies in de app om je tv-afstandsbediening met Sonos te configureren.

Ik hoop dat dit help!

2 Reacties

Mark W
Forum|alt.badge.img+3
  • Sonos Medewerker
  • Antwoord
  • November 28, 2025

Hi ​@RNN 

Welkom op de Sonos Community!

Ik heb de Google Streamer even opgezocht op de website van Google, en als ik het goed zie zit er een infrarood zender op de afstandsbediening.

Heb je de stappen al gevolgd zoals die staan op onze support pagina Je home cinema van Sonos bedienen met je afstandsbediening?

1. Ga naar het Instellingen-menu.
  2. Kies onder Over mijn systeem de kamer waar je Sonos home-cinema product zich bevindt.
  3. Onder Home-cinema, selecteer Instellen van afstandsbediening.

Volg de instructies in de app om je tv-afstandsbediening met Sonos te configureren.

Ik hoop dat dit help!

• Auteur
  • Novice
  • November 28, 2025

Hallo mark

bedankt voor de reactie. 

het werkt inderdaad, wel raar dat ze dat bij de service afdeleing van sonos niet wisten

je moet wel de afstandbediening precies op de arc ultra richten maar altijd beter dan een tweede afstandbediening😁