Goedemiddag allemaal.
Binnnenkort ga ik verhuizen naar een aanzienlijk grotere woning dan nu. Hier zou ik graag een multi audio systeem willen aanschaffen, maar voordat ik dit doe zit ik met enkele vragen.
Ik vertel even kort wat ik zou willen per ruimte, hoe groot die ruimte is, wat daar al gepland is en welke uitzonderingen er zijn. Hopelijk kunnen jullie mij dan vertellen wat het beste is en wat er mogelijk is en wat ik nodig heb :). iets met bomen en bos.
Entertainment kamer.
40m2. Hier komt sowieso een platenkast met platenspeler van Pro-ject, 2 vloerstaande speakers van Dali, een Marantz 70s versterker, een voorversterker van Pro-ject, een beamer (met arc, smart android, normal throw) en een projectie scherm.
Hier zou ik willen; een surround system van Sonos die los te bedienen valt maar evt ook te koppelen met alle overige speakers in de andere ruimten. Het surround system zou ik graag los willen verbinden met de beamer zonder verlies van surround.
Uitzonderingen; De vinyl opstelling blijft losstaand van surround system, wel eventueel te koppelen valt met alle overige speakers in de andere ruimten.
Woonkamer
40m2. Sluit aan de entertainmentkamer. Hier komt wel een glazen wand met deur tussen.
Hier zou ik willen; Stereo geluid. Los te bedienen of tezamen met alle andere speakers in de andere ruimten.
Eetkamer
20 m2. Sluit aan de woonkamer, zit om de hoek, dus niet in de woonkamer.
Hier zou ik willen; Stereo geluid. Los te bedienen of tezamen met alle andere speakers in de andere ruimten.
Keuken
30 m2. Sluit aan de eetkamer/woonkamer. vanuit de woonkamer loop je "langs” de eetkamer naar de keuken. Keuken valt volledig af te sluiten.
Terras (deels overdekt)
50 m2. via de woonkamer en via de keuken te bereiken.
Hopelijk is dit voldoende informatie. Alvast super bedankt voor de info!
Vraag
Verhuizen, nu tijd voor Sonos?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.