Skip to main content

Van het weekend de Arc aangesloten en geïnstalleerd. Alles werkte prima. Vanmiddag muziek aangezet en vanavond wilde ik dit stop zetten in de app zie ik mijn arc er niet meer in staan. Heb de arc gereset doorsteken eruit te halen en weer erin met Bluetooth knop ingedrukt te houden. Arc knippert groen maar krijg het niet meer verbonden in de app. Fout melding 1066 staat er. Hoe nu verder, help?

Resetten zou je bij een Sonos alleen moeten doen na contact met Sonos. Hier meer over het 1066-probleem: Error 1066 | Sonos Community

Dank voor de reactie, ik heb contact gehad met Sonos over de telefoon en die hebben mij keurig geholpen en alles doet het gelukkig weer. 

Dank voor de reactie, ik heb contact gehad met Sonos over de telefoon en die hebben mij keurig geholpen en alles doet het gelukkig weer. 

Blij het te horen, ​@George74 ! Als ik even curieus mag zijn: wat was de oplossing? 😄

De app moest gereset worden. Eerst van de telefoon af, daarna naar de knop app resetten en vervolgens opnieuw de arc gaan koppelen. 

Ik had de app er afgehaald en opnieuw ingelogd maar dus niet op die reset knop gedrukt (wist ook niet dat er zo'n knop was)

De app moest gereset worden. Eerst van de telefoon af, daarna naar de knop app resetten en vervolgens opnieuw de arc gaan koppelen. 

Ik had de app er afgehaald en opnieuw ingelogd maar dus niet op die reset knop gedrukt (wist ook niet dat er zo'n knop was)

Oh, bij deze heb ik dus ook wat bijgeleerd over het resetten van de app, haha! Dankjewel! 😄

Reageer