Vraag

Upgrade programma werkt niet tijdens 25% zomer aktie

  • 26 May 2023
  • 8 reacties
  • 99 Bekeken

Ik merk dat het upgrade programma niet werkt tijdens de 25% zomer aktie, nu kan ik mijn 30% korting niet gebruiken tijdens het bestellen van de Arc.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Misschien is het handiger om even te bellen met Sonos hoe je dit kan oplossen inplaats van hier een melding te maken. 

Zojuist een mail gestuurd naar Sonos, reden van de vraag hier te stellen is omdat ik wilde weten of meer mensen dit probleem hebben.

 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Huckleberry en welkom bij ons op de community.

 

Zoals aangegeven inderdaad het beste wat je even kan doen is contact opnemen met de sales afdeling via: (NL) 0800-2702700 (BE) 0800-63634

Waarschijnlijk gaat er inderdaad iets niet goed met het verrekenen van de korting via het upgrade programma.

Je bestelling moet dan ben ik bang even handmatig ingevoerd worden. 

Je kan dit niet combineren helaas - ik probeerde hetzelfde maar zo snel je de kortingscode toevoegt dan vervalt de aanbieding en dan kom je dus effectief hoger uit.

Ik ben door een medewerker van Sonos gebeld, deze heeft het handmatig toegepast. Prima service!

Ik ben door een medewerker van Sonos gebeld, deze heeft het handmatig toegepast. Prima service!

Die had ik ook aan de lijn maar combineren was voor mij onmogelijk - jij hebt zowel de discount als ook nog een keer de upgrade korting gekregen? Dat ging voor mij niet lukken...

Reputatie 5
Badge +3

Bij Sonos klantenservice is het maar net wie je aan de lijn krijgt….helaas geen eenduidig beleid.

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap nu waarom onze Belgische zuiderburen het over “die zuinige Hollanders “ hebben.

Korting over korting, nee natuurlijk niet. Je krijgt of de zomerkorting, of de “inruil” korting. Je kunt zelf kiezen welke voor jou het beste uitpakt. Waarover geschreven werd is dat Sonos de keuze voor jou had gemaakt en je dus altijd de zomerkorting kreeg en je niet voor de inruilkorting kon kiezen, ook niet wanneer die voor jou beter zou uitpakken.