Goedemorgen allen ,
Ik zit even met een issue en hoop dat jullie mij hierbij verder kunnen helpen, ik ga er van uit dat het een eenvoudige instelling is, maar het houdt mij al dagen bezig.
Vorige maand heb ik een nieuwe audio set aangeschaft in de hoop met zijn eenvoud minder stress te hebben aagezien kinderhandjes op veel plaatsen komen waar ze niets te zoeken hebben, dit werkte top, tot nu .
Ik heb in de Sonos app 2 kamers gemaakt;
Woonkamer film;
- Ultra arc
- Sub 4
- 2x Era 300
Woonkamer muziek;
- Sub 4
- 2x Era 300
Kamer 2 werkt naar behoren in combinatie met Spotify en Apple music. Maar als ik een film wil kijken via Netflix, Videoland of wat dan ook, dan gebruik ik kamer 1 en die werkte ook naar behoren, tot 5 dagen geleden.
Van de een op de andere dag pakt hij de de surrounds niet meer mee, nu heb ik alle tips al meermaals geprobeerd van het totaal verwijderen en opnieuw installeren tot aan de updates en het resetten van de router.
Ze worden wel herkent, hij bliept, geeft de bekende deun bij installatie, staat ook in de kamer, maar in de kamer zie ik alleen de Arc geconnect staan met wifi. Verder is de optie om de instellingen van surrounds aan te passen er wel, maar komen niet door.
Weet niet of het belangrijk is om te melden, maar als ik een netwerk update wil doen, dan vraagt de Arc of er op de pijltjes gedrukt kan worden om verder te gaan. De juiste kleuren geeft hij wel af, maar reageert niet op de pijltjes en kan dan ook niet verder.
Heel veel audio instellingen zie ik ook niet bij mijn Sony tv terugkomen.
Hierbij een paar screenshots. Hebben jullie wellicht nog een punt dat ik over het hoofd zie ?
Bedankt Alvast !!