Skip to main content

Beste Sonos, zouden jullie de manier van het aanpassen van het volume in de Sonos-app willen wijzigen? Het liefst een bar die je kunt schuiven, maar ook met een plus en min aan de zijkant. Het is nu heel lastig om maar 1 of 2 punten in het volume aan te passen. 

ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen. 

Met vriendelijke groet, 

Een muziekliefhebber!

Ik ben geen Sonos, maar wat bedoel je nou? Ik heb gewoon een slider waar ik het volume perfect kan regelen. 

1 tikje links of rechts van de slider gaat hij 1 stapje omlaag of omhoog

Dat dan wel alleen wanneer de app een beetje goed reageert. Hier nog steeds het probleem dat de volumeregeling vertraagd werkt. Het principe is prima, schuifregelaar voor grote stappen en links of rechts tikken voor kleine stapjes. 
Ik hoop nogmaals op een reactie van Sonos wat de status is van dit probleem. Uiteraard alleen voor diegenen die daar last van hebben (oorzaak: combinatie van apparaten?).

De vraagsteller ziet blijkbaar helemaal geen slider

Of de vraag is wat onduidelijk gesteld. Denk dat de slider wel zichtbaar is, maar vraagsteller lijkt onbekend met het tikken op de slider.

Bedankt voor jullie reacties. Ik kan de slider goed zien en die werkt op zich ook wel. Maar het tikken op de slider om het volume 1 of 2 punten te wijzigen vind ik onhandig. Met name als ik het volume lager wil zetten dan klik al snel op mute. 
En daarom zou Sonos een andere manier van volume regelen in de app kunnen aanbrengen wat mij betreft. 

Dan moet je de maximale volume verlagen naar bijvoorbeeld 50%. Dan wordt de ruimte om te tikken groter. 

Reageer