Skip to main content
Vraag

Reclames om de 5 minuten op SONOS

• February 4, 2026
  • 2 reacties
  • 17 Bekeken

Beste allen,

1,5 jaar heb ik al veel plezier van mijn SONOS, maar opeens krijg ik op mijn favoriete streamingsdiensten Pinguïn Pluche en Alleen Klassiek ipv zoals altijd aan het begin en om het uur nu elke 5 minuten reclames! Dit is echt niet leuk meer. Ik dacht met mijn SONOS iets goed gekocht te hebben. Gebeld met de klantenservice van SONOS en de zeggen dat ik omdat te voorkomen een abonnement op HD radio moet nemen van 7,99 euro per maand. Wat schandalig. Ik ben hier erg boos over. 

2 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • February 4, 2026

Wanneer je om de 5 minuten reclame heb dan gaat er iets niet goed met je locale wifi. Iedere keer wanneer er een probleem wordt ondervonden dan start hij weer met reclame. Dat had de helpdesk van Sonos je ook kunnen vertellen.

Wat zij kunnen doen is een zgn. Diagnose, die je via de app kunt maken, uitlezen, waarna zij mogelijk de oorzaak kunnen vinden.

En zeg niet direct dat je internet goed is en dat het daar niet aan ligt. De kleinste problemen kunnen er al voor zorgen dat Sonos zijn verbinding verliest. Dit forum staat vol met voorbeelden. Zelfs apparaten die te dicht bij de router staan of veranderingen bij buren kunnen dit al veroorzaken. Je moet dit echt binnen je eigen netwerk uitzoeken.

Wat je ook kunt doen is eerst alles van de stroom, incl. Router en Sonos. Vervolgens eerst de router volledig opstarten en dan Sonos. Ook van belang is of je gebruik maak van versterkers binnen je netwerk.

• Auteur
  • Novice
  • February 4, 2026

Superbedankt Erooij!!