Beantwoord

Radio start niet op. Geen foutboodschap.

  • 15 August 2019
  • 6 reacties
  • 1979 Bekeken

Badge
Geen enkele radiozender start op. Wanneer ik op play druk, verandert het driehoekje onmiddellijk terug naar een vierkantje. Er komt geen foutboodschap.
Zelfde radiozender werkt wel via internet. Muziek uit bibliotheek speelt ook zonder probleem.
icon

Beste antwoord door Sjoop1985 15 August 2019, 11:13

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Ik ervaar inderdaad precies hetzelfde.
Reputatie 5
Badge +3
Storing bij TuneIn, streamen via de TuneIn smartphone app werkt ook niet. Enkel rechtstreeks streamen vanaf bijvoorbeeld de website of de app van het betreffende radio station werkt, omdat dat niet via TuneIn loopt, alleen gaat dat niet op Sonos.

Er zitten nog wel wat vergelijkbare radiodiensten op Sonos, myTuner radio bijvoorbeeld werkt ook gratis en zonder account. Of het de moeite waard is om die tijdelijk toe te voegen weet ik niet, dat ligt een beetje aan hoe lang deze storing gaat duren.
Hier idem, erg lastig.
Maar de laatste tijd is de app wel vaker traag of de weg kwijt en starten er dingen niet of erg traag op.
De app werkt niet meer zo fijn en snel al een jaar geleden.
Me too.... Geen radio zender af te spelen
Badge
Radio werkt wel via Apple music dus ik neem aan ook ander streamingdiensten.
Badge
Spotify doet het ook niet meer met een spraakopdracht, als reactie krijg ik dan:

Ik kan dat hier niet doen maar je kunt me wel vragen dat te doen op een van je andere apparaten

Maar dat werkt ook niet
Radio ea werkt wel op mijn google home mini in de keuken. Lijkt er toch op dat er wat problemen zijn met GA en Sonos. Wekker zetten lukt ook niet meer, hier is ook een topic over.