Skip to main content
Vraag

Radio France service niet meer toe te voegen

• April 7, 2026
  • 7 reacties
  • 41 Bekeken

De afgelopen weken heb ik problemen met het beluisteren van FIP op Radio France. 2 Jaar geleden verdween FIP van TuneIn en ben ik de Radio France service gaan gebruiken. Dit werkte altijd naar behoren, echter de laatste weken werd het slechter en viel het station af en toe weg.

Daarop heb ik de service verwijderd en wilde die opnieuw toevoegen...echter met gevolg dat ik de Radio France niet meer kan toevoegen en nu FIP helemaal niet meer kan afspelen. 

Is dit bekend of weet iemand een oplossing?

7 Reacties

106rallye
  • April 7, 2026

Waarom kun je FIP niet meer toevoegen? Bij mij staat hij nog gewoon in de lijst:

• Auteur
  • Novice
  • April 7, 2026

Zover kom ik ook. Ik kan de service van Radio France opzoeken, maar het moment dat ik Toevoegen selecteer, reageert Sonos dat dit niet lukt.

106rallye
  • April 7, 2026

Dat is gek, bij mij lukt het wel:

Blijven proberen? Eens met Sonos bellen?

• Auteur
  • Novice
  • April 8, 2026

Deze ochtend maar weer even gechecked….en nu staat de eerder verwijderde service er gewoon weer en het lijkt te werken. FIP speelt vlekkeloos af inclusief de podcasts. Toch wel iets anders vreemds...er lijken nu 3 instances te zijn van de service.

106rallye
  • April 8, 2026

En kun je die extra twee ook weer verwijderen (via "Beheren")?

• Auteur
  • Novice
  • April 8, 2026

Nee, dat dan weer niet. Client op mijn PC loopt helemaal vast en op mijn iOs controller (telefoon) staat er maar eentje.

En helaas begint FIP nu ook weer te haperen en podcasts van Radio France worden gewoon niet geladen en stoppen er na 5 minuten mee. 

106rallye
  • April 8, 2026

Misschien eens een diagnose maken als het probleem zich voordoet en Sonos bellen?

Voor dit soort dingen zou ik ook niet de PC-app gebruiken. Die wordt enkel onderhouden en loopt qua features achter. Altijd de telefoon-app.