Mijn Play:5 draaide bij installatie enkele jaren geleden ook via S2, maar heeft jaren op S1 gedraaid vanwege de andere componenten die per se op S1 moesten. Nu wil ik de andere componenten upgraden (dus ook via S2 gaan gebruiken), maar blijkt die Play:5 ineens gen1 te zijn. Moet aan de softare(updates) liggen. Weet iemand hoe ik die Play:5 die S2 ooit wel degelijk herkende, alsnog op S2 krijg?
Beantwoord
Play:5 en S1 of S2?
Beste antwoord door 106rallye
Het is altijd moeilijk zo’n herinnering tegen te spreken, maar de S1/S2 split is ruim besproken op internet en dit is de eerste keer dat ik zie dat een Gen 1 Play 5 op S2 gefunctioneerd zou hebben. Sonos zou dat dan vlot gecorrigeerd hebben.
in het begin zou een Gen 1 waarschijnlijk ook nog best mee hebben gekund op S2, maar inmiddels is er veel veranderd, met name bij S2. De Gen 1 heeft daar niet voldoende opslag voor, zo is de standaard verdediging van Sonos. Dat kan best kloppen als je de verschillen tussen (stok-) oude en nieuwere apparaten ziet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.