Skip to main content
Vraag

alarm aanpassen

• December 27, 2025
  • 7 reacties
  • 51 Bekeken

Sinds de update 92.0-71170 is het niet meer mogelijk om het alarm aan te passen. Na openen app kost het ook erg veel moeite om überhaupt het ingestelde alarm te zien. Na diverse keren openen en sluiten van de app lukt het soms. Aanpassingen worden niet opgeslagen. Er staat nu ook een dagelijks alarm in met Sonos signaal. Kan niet verwijderd worden. De app al gereset maar helpt ook niet. Op telefoon, tablet allemaal hetzelfde helaas. Iemand een oplossing?

7 Reacties

106rallye
  • December 28, 2025

Probeer het eens met de PC app.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • December 28, 2025

Moet je natuurlijk wel een pc hebben. 
De app al eens gereset via account - app voorkeuren?

• Auteur
  • Junior
  • December 28, 2025

Ik heb het met de web app geprobeerd maar dan zie ik nergens de alarmen. De app op de telefoon had ik al gereset. Geen succes. Vanochtend ging een Sonos alarm af. Niet zelf erin gezet. Krijg dat alarm niet verwijderd. Heel erg irritant. Gaat nu elke dag om 9.00 af!

106rallye
  • December 28, 2025

Morgen eens bellen met Sonos?

• Auteur
  • Junior
  • December 28, 2025

Morgen eens bellen met Sonos?

Ja dat is de bedoeling inderdaad. Vreemd dat ik dit schijnbaar als enige heb. Nog niemand gehoord dat ze dit probleem ook hebben.

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • December 28, 2025

Zou het kunnen dat je een alarm hebt ingesteld met bijvoorbeeld Google routines of een andere dienst? 

• Auteur
  • Junior
  • December 29, 2025

Zou het kunnen dat je een alarm hebt ingesteld met bijvoorbeeld Google routines of een andere dienst? 

Nee, alarm is ingesteld via de Sonos app. Geen andere diensten gebruikt.