Skip to main content
Antwoord

wit knipperend lichtje

• March 10, 2018
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

Hallo, bij het openen van de app deed mijn sonos het plots niet meer. Wel zie ik een wit knipperend lichtje. Wie herkent dit probleem en weet de \ een oplossing?

Beste antwoord door gea

Hallo Ryan,
Het is een play 5 gen 1. Heb vanmorgen contact opgenomen met sonos service. Alle stappen samen doorlopen waaronder idd ook stroomloos en moesten tot de conclusie komen dat hij helaas defect is. Vind zelf toch dat het te snel kapot is voor zo’n best duur ding. We hadden het nog net geen 5 jaren. Bij sonos denken ze daar volgens mij anders over.
Dankjewel voor je hulp iig .
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Ryan A
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • March 12, 2018
Wat voor Sonos speler heb je. Heb je de speler al een keer stroomloos gehad?

• Auteur
  • Novice
  • Antwoord
  • March 12, 2018
Hallo Ryan,
Het is een play 5 gen 1. Heb vanmorgen contact opgenomen met sonos service. Alle stappen samen doorlopen waaronder idd ook stroomloos en moesten tot de conclusie komen dat hij helaas defect is. Vind zelf toch dat het te snel kapot is voor zo’n best duur ding. We hadden het nog net geen 5 jaren. Bij sonos denken ze daar volgens mij anders over.
Dankjewel voor je hulp iig .

• Novice
  • February 27, 2021

Op onze play 3 knippert het witte lichtje. Ze heeft geen wifi ontvangst terwijl dit eerder op dezelfde plaats wel werkte

Frank N
Forum|alt.badge.img+3
  • Retired Sonos Staff
  • March 1, 2021

Jammer om te horen van je Play3. Zou je ons hierover willen bellen? Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support