Skip to main content
Vraag

waarom kan ik niet updaten

  • 17 May 2024
  • 8 reacties
  • 155 Bekeken

 

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

VPN draaien toevallig?

Nee henk

Alles al geprobeerd,  router aan uit, alle speakers opnieuw opgestart,  sonos app opnieuw geïnstalleerd.  Telkens krijg in de melding dat in moet updaten maar dan fout melding 1000. Kom er niet doorheen

Reputatie 4
Badge +1

Misschien domme vraag maar heb je misschien meerdere locaties (werk bijvoorbeeld) waar je de app gebruikt? Het lijkt er op dat de app de verbinding met je netwerk kwijt is. Die bewuste speaker al eens bedraad geprobeerd? 

Hetzelfde probleem hier. Net een nieuwe arc, maar bedraad of met wifi hij gaat niet verder met zijn update

Reputatie 4
Badge +1

Hetzelfde probleem hier. Net een nieuwe arc, maar bedraad of met wifi hij gaat niet verder met zijn update


iOs of Android versie? Eergisteren nog nieuwe versie geweest, zou problemen oplossen met toevoegen van producten met oude versie firmware (je nieuwe Arc)  beschrijving vindt je via Google:  Sonos release notes  Als de Appstore of Google nog niet de laatste versies hebben kun je ze ook downloaden via Sonos. Google op Sonos downloads. Appstore loopt meestal wat achter maar daar zal die inmiddels ook wel staan. 

Hoi Henk, bedankt voor je reactie. Ik heb de laatste software gebruikt. Maar het is me gelukt. Je bracht me op het idee om het ook eens met ios te proberen en dat werkte. Dus conclusie is dat mijn probleem in android zit(getest met oneplus 11, samsung a52 en samsung s10) s7 iphone werkte wel.

Reputatie 4
Badge +1

Goed dat je een iPhone had. Rare gasten bij Sonos. Wil je het meeste uit je systeem halen ben je bijna verplicht om een iPhone en een Android in bezit te hebben. Zie je ook weer bij hun laatste product, Sonos Ace. Wil je tv kijken met je Ace dan heb je nu een iPhone nodig. Wil je het beste van het beste qua geluid dan ben je beter af met een Android (en dan ook niet alle types).. Nah ja, geniet van je Arc!  👍