Waarmee move combineren?

  • 8 January 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Ik kocht een Move  2 die geweldig klinkt.  De Move 2 zal ik sowieso mobiel gebruik in de tuin ed met als vaste plaats de living.  Nu wil ik deze mobiele speaker toch uitbreiden met enkele vaste om meer spreiding.  Ik zou opteren voor 2 stuks van de era 100 voor het stereo-effect.  Maar ik vroeg me af of dit zinvol is in combo voor de Move2.  Of zorgen deze in totaal dan 3 luidsprekers niet echt voor een harmonieus geheel?

 

Dank voor jullie antwoord!


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +3

3 speakers in een woonkamer lijkt mij voor muziek nooit de aangewezen combi. Stereo is stereo waarbij geluid over 2 speakers verdeeld wordt. Een 3e monospeaker (ja ik weet het met stereospreiding)  toevoegen geeft wat mij betreft dan alleen meer herrie. Wil je echt van stereo genieten dan kom het geluid van voor je en niet van nog een kant.

Ik zou ook niet voor een 2e move gaan omdat je dan constant opnieuw TruePlay moet doen (wanneer je daar gebruik van maakt). 
Ik zou dus zeggen: ga voor 2 era’s en gebruik je move echt als verplaatsbare speaker voor de overige ruimtes.