Beantwoord
Volume instelling bij inschakelen
Goedendag,
Ik heb 2 PLAY1 gepaird als stereo.
Wanneer ik de sonos inschakel (om bv radio te luisteren) staat het volume van het systeem op het niveau van toen het uitgeschakeld is. Nu is het zo dat medehuisgenoten het wel eens fijn vinden om de boxjes behoorlijk hard te zetten. Als ik dan vervolgens inschakel wordt ik onaangenaam verrast.
Is er een mogelijkheid om dit te veranderen?
Zo niet, zou het wellicht een tip zijn voor de firma Sonos om de mogelijkheid te bieden voor het instellen van een "startvolume" ? Ik kan me voorstellen dat zoiets in de firmware in te bouwen is.
gr Henk
Ik heb 2 PLAY1 gepaird als stereo.
Wanneer ik de sonos inschakel (om bv radio te luisteren) staat het volume van het systeem op het niveau van toen het uitgeschakeld is. Nu is het zo dat medehuisgenoten het wel eens fijn vinden om de boxjes behoorlijk hard te zetten. Als ik dan vervolgens inschakel wordt ik onaangenaam verrast.
Is er een mogelijkheid om dit te veranderen?
Zo niet, zou het wellicht een tip zijn voor de firma Sonos om de mogelijkheid te bieden voor het instellen van een "startvolume" ? Ik kan me voorstellen dat zoiets in de firmware in te bouwen is.
gr Henk
Beste antwoord door Frank N
Hey Henk, met de update van vandaag komt ook de mogelijkheid om een maximaal volume in te stellen. Hiermee kan je aangeven hoe hard de speaker kan gaan wanneer de volumebalk compleet open staat.
Het idee van een start volume zal ik doorzetten als suggestie. Dank je wel daarvoor.
Bekijk origineelHet idee van een start volume zal ik doorzetten als suggestie. Dank je wel daarvoor.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.