Update van Playbar

  • 4 December 2022
  • 8 reacties
  • 122 Bekeken

Nadat ik een Playbar 2de hand had aangekocht kwam ik na een tijdje erachter dat ik de Playbar niet kan update omdat ik geen gebruiksnaam / wachtwoord had gevraagd / gekregen. Hoe is dit nu op te lossen ? Het heeft geen zin om deze als66 nog bij de verkopende partij te vragen omdat deze intussen verhuist is.


8 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Kan je hem dan wel gewoon gebruiken? Normaal gesproken koppel je hem aan je netwerk en gebruikersnaam binnen Sonos. Daarmee zou je m.i. alles moeten kunnen doen.

Het lijkt er dus op dat deze gewoon is vrijgegeven.

Reputatie 7

Je kunt de Playbar resetten en dan met je eigen account inloggen.

Reputatie 7
Badge +3

@106rallye Maar waarom resetten? Hij lijkt hem gewoon te hebben kunnen gebruiken. Dan zal hij toch op zijn account moeten staan. 
@john62 Misschien moet je wat meer info geven over waar je tegenaan loopt. Foutmelding?

Reputatie 7

Wel een goede vraag. Ik ben er van uitgegaan dat de verkoper @john62 heeft geholpen om de Playbar op zijn netwerk te zetten. Dan zou je de Playbar gewoon kunnen gebruiken tot er iets bijzonders nodig is.

Maar inderdaad: is dat zo?

Probleem is dat de Playbar gewoon ingelogt staat op de oude eigenaar.Een update krijg ik wel maar ophalen ho maar omdat ik dan moet inloggen en dat weet /heb ik niet.

Reputatie 7
Badge +3

Hoe heb je hem dan thuis geïnstalleerd? Je moet hem toch koppelen aan je eigen sonosaccount en WiFi?

Maar mogelijk dat een fabrieksreset kan doen en dan helemaal opnieuw beginnen. 
https://support.sonos.com/nl-nl/article/reset-your-sonos-product

Reputatie 5
Badge +3

Misschien overgenomen van een huisgenoot? 😃

Reputatie 4
Badge +1

@john62 

Het beste en het makkelijkste wat je hier aan kan doen is het systeem overdragen naar je eigen account.

Hier kan je lezen hoe je je e-mail adres kan wijzigen in de app.

Reageer