Skip to main content

Hallo allemaal, newby hier.

Wij hebben ons laatst zo,n setje speaker lampen van de ikea gekocht.

Thuis aangesloten kom ik erachter dat je er eigenlijk helemaal niets mee kunt tenzij je in de Sonos omgeving blijft.…

Voor dat geld verwachte ik het geluid van de tv over die speakers te kunnen doen. Maar niet dus . 

Wat een farce zeg!🤦

Is er echt helemaal geen manier om deze speakers mijn eigen te maken ?

Zonder nog een beste salaris plundering te doen voor een systeem waar ik niet veel goeds over lees ???

Of heb ik nou gewoon een duur setje lampen gekocht ?

Help🙏🏼

?

Je kan ook een mooie soundbar bij kopen

Sonos arc Ultra dan werkt het wel. Dit is dan wel gelijk de nieuwste en duurste optie. Ik zou zelf proberen of je de lampen nog terug kan brengen en kijken of je kan beginnen met een soundbar. Die kun je altijd verder uitbreiden. 

Naast de Sonos app kun je (mits iPhone) ook Airplay gebruiken. De iets minder dure soundbar van Sonos is de Beam.

Eens met ​@Erooij dat je Sonos niet kunt verwijten dat je de speakers (á €189 per stuk) heb gekocht zonder te checken op wat jij ermee zou willen doen.

??

Een impuls-aankoop van 400 euro en dan gaan klagen dat iets anders werkt dan jijzelf had bedacht. Nooit begrepen hoe dat werkt.
Zelf er erg lang over gedaan alvorens ik op Sonos was overgestapt, niet vanwege het geld maar meer omdat ik de werking niet begreep. Nu jaren in het bezit en er nooit echt spijt van gehad. Natuurlijk ook wel mijn teleurstelling over de laatste grote update. 

Ikzelf doe geen voorstellen over mogelijke oplossingen omdat gebruiker dan mogelijk nog verder teleurgesteld wordt. Stel je voor dat de tv geen HDMI-uitgang heeft. Gewoon eerst eens jezelf goed voorbereiden op een aankoop.

| Ikzelf doe geen voorstellen over mogelijke oplossingen omdat gebruiker dan mogelijk nog verder teleurgesteld wordt.|

Tja , ondanks dat je gelijk hebt helpt dit soort reacties inderdaad niet.…

Maar ergens vond het wel noodzakelijk om het toch even te benoemen 🤔 

Bedankt voor je "hulp".

Erooy ,

Bedankt voor je meerdere reacties, not, maar als jij je niet kunt verplaatsen in een ander zijn/haar situatie, is het wellicht overbodig !

Er wordt gevraagd of er überhaupt een andere oplossing is , niet om arrogantie.

Is al vervelend genoeg zonder dat jij dat niet inwrijven.

Bedankt 👍🏼

???

Jammer dat je van Astrid niet kritisch mag reageren op een gebruiker die een impuls aankoop heeft gedaan en geen idee heeft wat Sonos is.

Gebruiker valt vervolgens Sonos min of meer aan door te praten over een farce en deze heeft vervolgens ook wat kritische opmerking over Sonos gevonden, welke hij/zij nu gebruikt om zijn/haar eigen miskoop te verbloemen. Mijn oplossing om eea terug te brengen wordt kennelijk als arrogant bestempeld. 

Ik heb mijn opmerkingen zover als ik dat kan doen verwijderd omdat ik het niet eens ben met het sluiten van dit draadje. 
Overigens komt het mij ook vreemd over dat je onbeperkt je eigen teksten kan aanpassen en of verwijderen. Dat kan heel vreemde draadjes opleveren. Zoals waarschijnlijk ook nu blijkt.

Hey iedereen! Gezien het gesprek hier op z’n einde lijkt qua verdere constructieve inbreng, sluit ik hierbij het draadje af.

Ook even een kleine reminder (en vriendelijke vraag) om elkaar steeds met respect en vriendelijkheid te behandelen. Dankjewel! 😄