Afgelopen dinsdag heb 2 Era 100 als stereopaar geïnstalleerd en daarna de Sub Mini. Mijn eerste ervaring met Sonos en het verbaasde mij hoe gemakkelijk dit ging. Die avond speelde de setup prima, maar af en toe viel er een speaker weg.
Van Ziggo had ik al een sms ontvangen dat er onderhoud aan het netwerk zou worden gepleegd om deze beter en stabieler te maken, dus ik dacht dat dit waarschijnlijk de reden zou zijn dat er af en toe een speaker wegviel. De volgende dag heb ik daarom mijn modem gereset.
Mijn vrouw merkte daarna op dat ze via bluetooth geen geluid eruit kreeg. Toen ik muziek wilde gaan streamen via de Sonos app kreeg ik meldingen dat de speakers niet meer in het netwerk hingen. De Era 100's kreeg ik er snel in, maar na 3 uur proberen en puzzelen krijg ik de Sub Mini niet meer in het netwerk (draadloos). Ook met een ethernetkabel krijgt hij deze niet gevonden, en ook na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen krijg ik de Sub niet aan de praat.
Wat doe ik fout en waar zit het probleem? Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen naar de oplossing.