sub mini aanvulling?

  • 15 July 2023
  • 13 reacties
  • 92 Bekeken

Badge +1

Hallo,

ik heb een Arc en 2 play 3 in de woonkamer.(van ca 32 m2) en in de keuken 2 one’s

Is het een aanvulling als ik er een sub mini bij koop of is dat niet echt nodig?


13 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Een subwoofer is altijd een mooie aanvulling voor je systeem. Ik zou zelf gaan voor de gen3 die word ook aanbevolen voor de ARC.

Badge +1

Ja, had ik ook al aan gedacht alleen zit ik een beetje tegen de prijs aan te hikken (heb nog maar sinds kort de arc aangeschaft) 

 

Badge +1

Bedankt voor het snelle reageren!

Reputatie 5
Badge +3

De sub mini werkt natuurlijk ook gewoon maar als je het budget hebt voor de grotere zal ik die nemen. Je krijgt er zeker geen spijt van .

Badge +1

Je hebt me overtuigd! Nu m’n vrouw nog…..

Reputatie 5
Badge +3

Succes en alvast veel plezier van je nieuwe set!

Reputatie 7

Sonos raadt zelf overigens de Sub mini niet aan bij een Arc. Daar raden ze echt de Sub aan.

Badge +1

Toch maar even door sparen 

Reputatie 7
Badge +3

Of je echt naar het advies van een commerciële instelling moet luisteren is natuurlijk ook de vraag.

Persoonlijk vind ik 2 Play 3’s als surround al een overkill. Moet je daar dan nog een grote sub bijzetten?, ik weet het niet. Moet je er hoe dan ook een sub bijzetten? Dat kan je je natuurlijk ook nog eens afvragen. 
Koop met recht op retour en je kunt het zelf ondervinden.

Zelf heb een een playbase met sub en 2 play 1’s. Zelfs in die configuratie en mijn thuissituatie heb ik de sub voor het laag niet echt nodig, Wel wordt het totaal geluid bij muziek een stuk mooier. Maar zoals gezegd, iedere situatie en persoonlijke voorkeur is anders.

Reputatie 7

De Playbase heeft dan ook de ruimte voor een fatsoenlijke basweergave. Ook de Playbar had dat meer dan de Arc.

Reputatie 7
Badge +3

@106rallye Klopt waarschijnlijk, al is ook hier de ruimte beperkt. Staat wel tegenover dat de techniek ook vooruit is gegaan om in kleinere ruimtes toch een goed laag te produceren.

Overigens maakt dat ook mijn punt dat de play 3’s hier dus een behoorlijk laag moeten kunnen produceren. Ook niet echt kleine speakers.

Badge +1

Mijn vrouw leest ook mee en vindt deze reactie tot nu toe de beste….

Reputatie 5
Badge +3

Of je geeft hem kado voor haar verjaardag...

Reageer