Beantwoord

Stereopaar One SL's springt steeds terug naar vorige naam

  • 15 September 2023
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Badge

Ik probeer al enige tijd om de room-naam te wijzigen van een stereopaar gevormd door twee One SL speakers. Iedere keer verandert de nieuwe naam Woonkamer weer terug naar de vorige naam Keuken. Ik heb beide One SL’s al gereset, stereo paar verwijderd en opnieuw aangemaakt, speakers langere tijd van de stroom afgehaald maar dat helpt allemaal niet. Iemand tips om er voor te zorgen dat de naam onthouden wordt?

icon

Beste antwoord door 106rallye 15 September 2023, 09:26

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

Dit wordt vaak veroorzaakt door Apple Homekit of Alexa, waarin de oude naam is blijven staan. Kan dat bij jou ook het geval zijn?

Badge

Ik heb wel een iPhone mt de home app maar ik gebruik deze niet voor Sonos. Het stereo paar zie ik niet in de Home app staan. Wel het andere stereo paar dat ik heb.

Reputatie 3
Badge +2

Hey @meh1965 

Wat @106rallye zegt klopt in principe. Iets anders dan Apple home kan dit niet veranderen. Ik zou toch aanraden om eventjes op deze link te kijken en die stappen te doorlopen.

Badge

Hartelijk dank. Dat ga ik proberen.

Is er een manier om Sonos te syncen met Home? Ik weet dat dit bestaat voor Philips Hue. Daarin zit een knop die de gegevens vanuit de Philips Hue app pushed naar de Home app.

Ik zie nu in de Home App niet alle Sonos speakers. Als ik via het plusje de speakers wil toevoegen, zie ik deze niet.

Badge

Ik heb het stereo paar uit elkaar gehaald. De home app vindt nu één van de twee speakers.

De andere heb ik gereset en opnieuw toegevoegd in de Songs app maar de Home app vindt de speaker nog steeds niet. Het gaat om een One SL. In de Music app op mijn iPhone is de speaker wel beschikbaar voor AirPlay.

Iemand tips?